Direktlänk till inlägg 10 september 2014

Yogapass utan bäckenrotation......

Av Annica - 10 september 2014 22:25

Så va onsdagen avklarad oxå .

Vaknade av väckning 5.45 med en värkande kropp. Ingen bra start på morgonen.
Det känns lite bättre efter en varm dusch.

Åker in med bussen 6.57 till arbetsträningen som börjar 8.00
Sista biten i stan blir en promenad.
Värken har kommit tillbaka efter resan med buss.

Mellan 10 - 11 så är jag på medicinska yogan.
Promenerar dit och är med på dom övningar jag klarar av för dagen.
Har haft sån kraftig värk i bäckenet och muskelfästena i ryggslutet.

Jag är överrörlig i bäckenet och förmodar att jag har gjort något galet så bäckenet är snett.
Så förra veckan när jag gjorde bäckenrotationsövningen så blev inte bäckenet och musklerna i ryggslutet så glada direkt .

Så idag gjorde jag inga bäckenrörelser alls .
Jag koncentrera mig på andning och avslappning bara.

Jag kände mig rätt okej när jag gick därifrån men sen är det en bit att promenera till bussen hem.
Bussen skaka o vibrera så enormt på resan hem va hemsk .
Nacken började värka på en gång :(

Väl hemma vid 13 så hade jag dån kraftig värk i nacken så det blev värktabletter och vila dom gällde.
Så den avslappnande känslan från yogan va bortblåst.

Eftermiddagen och kvällen har blivit vila och bara va.

Go natt

#värk

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 29 februari 2016 12:57


Jag mår så dåligt just nu , magkatarr , deppig och gråter för minsta lilla , sover dåligt och så all denna värk . Önskar jag hade en knapp för känslor och värk , på och av . Det är 8 månader sen jag skrevs över från Arbetsförmedlingen till Försäk...

Av Annica - 7 november 2014 14:20


Dessa jobbiga samtal med arbetsterapethen bryter sönder mig , men igår fick jag nog. Det brast , och jag kunde inte va tyst. Hon förstör resten av dagen och det känns som att hon rycker undan mattan som jag står på. Jag faller handlöst. Besviken , ...

Av Annica - 11 september 2014 16:11


Står och väntar på bussen hem och solen lyser och värmer. Har varit på arbetsträningen och det känns rätt bra känslomässigt och rätt hyfsat i kroppen. Visst jag har ont på mina ställen i kroppen , nacken värker lite och bäckenet är ju inte okej...

Av Annica - 10 september 2014 00:07


Igår va det en hemsk dag , mycke värk , tankarna hopar sig, oron för ekonomin och framtiden. Jag vill inte ha värk längre , jag vill kunna söka jobb , jag vill jobba och gå en riktig lön , jag vill kunna träna på gymmet , gå långpromenader med mi...

Av Annica - 4 september 2014 14:27

Har just åkt en skakig busstur på småvägarna för att byta till pendeltåg. Bussen går vidare till samma slutstation ungefär som pendeln men det är skillnad på bekvämligheten att resa med dom. Jag påverkas väldigt mycket i nacken av en skakig res...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards